Girafke schreef: rIk vind gewoon alle kritiek enorm kut. Sorry voor mn taalgebruik btw, maar ik heb er zelf enorm veel moeite voor gedaan, en vind al deze reacties echt, echt kut oveekomen bij mij.
Rafke schreef: rIk vind gewoon alle kritiek enorm kut. Sorry voor mn taalgebruik btw, maar ik heb er zelf enorm veel moeite voor gedaan, en vind al deze reacties echt, echt kut oveekomen bij mij.
Rafke schreef: rIk vind gewoon alle kritiek enorm kut. Sorry voor mn taalgebruik btw, maar ik heb er zelf enorm veel moeite voor gedaan, en vind al deze reacties echt, echt kut oveekomen bij mij.