Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Morgen is eindelijk die foute week afgelopen
Anna
YouTube-ster



Ik irriteer(de) me er echt zwaar aan u--u
Cinta
Landelijke ster



:cry
Toothless
Wereldberoemd



Me too, ben ook blij als het voorbij is. 
(sorry voor iedereen die het organiseerde!)
Anoniem
Queen of Queens



Ik vind dat nog al kinderachtig maar dat is mijn mening.

net zo als jij je irriteerde er aan. :p
Merel
Straatmuzikant



Same c:
Anoniem
Popster



Ik vond het leuk voor de eerste dagen. Maar nu vind ik er ook niks meer aan :c
Anoniem
Straatmuzikant



we zullen nog eens een themaweek organiseren 👌
Zhanina
Karaoke-ster



we zullen nog eens een themaweek organiseren 👌

xAnna
Straatmuzikant



Ik heb het bijna allemaal gemist
Anoniem
Wereldberoemd



rIk vind gewoon alle kritiek enorm kut. Sorry voor mn taalgebruik btw, maar ik heb er zelf enorm veel moeite voor gedaan, en vind al deze reacties echt, echt kut oveekomen bij mij.
Anoniem
Queen of Queens



rIk vind gewoon alle kritiek enorm kut. Sorry voor mn taalgebruik btw, maar ik heb er zelf enorm veel moeite voor gedaan, en vind al deze reacties echt, echt kut oveekomen bij mij.

Dit bedoel ik dus.
xAnna
Straatmuzikant



rIk vind gewoon alle kritiek enorm kut. Sorry voor mn taalgebruik btw, maar ik heb er zelf enorm veel moeite voor gedaan, en vind al deze reacties echt, echt kut oveekomen bij mij.

Dit.
AngelAngel
YouTube-ster



Ik heb het bijna allemaal gemist

Toothless
Wereldberoemd



Ik snap het van beide kanten. 
Sorry voor mijn bericht daarnet sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld