Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
LIESEEEE!
Philophobia
Straatmuzikant



moet mij (philophobia) en maureen (Equality) meeten, ookal is het anderhalfuur rijden, just because we're fab. eyebrows
Account verwijderd




Hee en ik dan. D:
Anoniem
Landelijke ster



Kommaar hier hihihihihihihihihihihihi
Adelyna
Landelijke ster



idd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna
YouTube-ster



Hee en ik dan. D:

Adelyna
Landelijke ster



Kommaar hier hihihihihihihihihihihihi

2 tegen 1, dus je moet wel naar ons. dat is goedkoper dan wij naar jou toe!! xoxox
Adelyna
Landelijke ster



Hee en ik dan. D:


sorry schatjes :3 jullie natuurlijk ook xoxoxoxoxox
Philophobia
Straatmuzikant



Hee en ik dan. D:

jou kom ik ophalen maar belgie toch? u_u
Account verwijderd




Hee en ik dan. D:

jou kom ik ophalen maar belgie toch? u_u

Ja...D:
Philophobia
Straatmuzikant



Kommaar hier hihihihihihihihihihihihi

2 tegen 1, dus je moet wel naar ons. dat is goedkoper dan wij naar jou toe!! xoxox

ja anders moeten wij 2 betalen en dat is 2x zoveel als dat jij hierheen komt.
Philophobia
Straatmuzikant



Kommaar hier hihihihihihihihihihihihi

2 tegen 1, dus je moet wel naar ons. dat is goedkoper dan wij naar jou toe!! xoxox

ja anders moeten wij 2 betalen en dat is 2x zoveel als dat jij hierheen komt.
Philophobia
Straatmuzikant



Hee en ik dan. D:

jou kom ik ophalen maar belgie toch? u_u

Ja...D:

ooit, zodra ik eindelijk een fatsoenlijke baan heb, stippel ik het helemaal uit waar en hoe en waarmee en hoeveel t kost en dan komn ik naar je toe, I promise!
Adelyna
Landelijke ster



jou kom ik ophalen maar belgie toch? u_u

Ja...D:

ooit, zodra ik eindelijk een fatsoenlijke baan heb, stippel ik het helemaal uit waar en hoe en waarmee en hoeveel t kost en dan komn ik naar je toe, I promise!

Betaal je dan ook voor mij? eyebrows
Philophobia
Straatmuzikant



Ja...D:

ooit, zodra ik eindelijk een fatsoenlijke baan heb, stippel ik het helemaal uit waar en hoe en waarmee en hoeveel t kost en dan komn ik naar je toe, I promise!

Betaal je dan ook voor mij? eyebrows

jij gaat niet mee hou je bek.
Account verwijderd




jou kom ik ophalen maar belgie toch? u_u

Ja...D:

ooit, zodra ik eindelijk een fatsoenlijke baan heb, stippel ik het helemaal uit waar en hoe en waarmee en hoeveel t kost en dan komn ik naar je toe, I promise!

Yay! 
Anoniem
Landelijke ster



jamaarrr ik mag niet ver reizen ;-;
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste