Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik wil een thema label maken.
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil een thema label maken. Ook omdat ik amper leden krijg. Maar wie wil er dan lid worden en hoe zal ik het noemen?.
Ralsei
Internationale ster



WinxRecords

Ralsei
Internationale ster



hahaha
Anoniem
Minister of Pop



hahaha

Jij snapt me omg zoo goed. Maar meh hoe ik dan leden krijg idk.
Ralsei
Internationale ster



winx lovers op trommelen via het forum ik wil best lid worden maar dan moet ik op mijn nep acc lid worden (3e acc)
Anoniem
Minister of Pop



winx lovers op trommelen via het forum ik wil best lid worden maar dan moet ik op mijn nep acc lid worden (3e acc)

Mm jmmr :) help je mee leden zoeken en ideetjes bedenken. Ps ik denk da t ik jou als bff wil, maar je zit vol
Ralsei
Internationale ster



winx lovers op trommelen via het forum ik wil best lid worden maar dan moet ik op mijn nep acc lid worden (3e acc)

Mm jmmr <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> help je mee leden zoeken en ideetjes bedenken. Ps ik denk da t ik jou als bff wil, maar je zit vol

en helaas gaan erbij mij een paar anderen even voor als ik nieuwe plaatsen heb.
sorry maar ik zoek op mijn label ook leden.
Anoniem
Minister of Pop



winx lovers op trommelen via het forum ik wil best lid worden maar dan moet ik op mijn nep acc lid worden (3e acc)

Mm jmmr <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> help je mee leden zoeken en ideetjes bedenken. Ps ik denk da t ik jou als bff wil, maar je zit vol

en helaas gaan erbij mij een paar anderen even voor als ik nieuwe plaatsen heb.
sorry maar ik zoek op mijn label ook leden.

Meh. Wat nu???
WitchHazel
YouTube-ster



dan ben ik weg.
Anoniem
Minister of Pop



dan ben ik weg.

Srry srry srry
WitchHazel
YouTube-ster



dan ben ik weg.

Srry srry srry

zeker als je hem winxclublabel noemt o.o
Anoniem
Minister of Pop



Hh. Meh
Melia
YouTube-ster



Ik denk niet echt dat veel mensen op VP geïnteresseerd zijn in Winx Club, misschien een ander thema zoeken?
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Ralsei
Internationale ster



Ik denk niet echt dat veel mensen op VP geïnteresseerd zijn in Winx Club, misschien een ander thema zoeken?

Ik denk dat er wel mensen zijn, want sommige willen zelfs meedoen aan de rpg van Felicia
Melia
YouTube-ster



Ik denk niet echt dat veel mensen op VP geïnteresseerd zijn in Winx Club, misschien een ander thema zoeken?

Ik denk dat er wel mensen zijn, want sommige willen zelfs meedoen aan de rpg van Felicia

Er zullen er wel een paar zijn, maar echt niet zo veel.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste