BeYourMusic schreef:
ik heb zomaar een waarschuwing gekregen, dat ik de regels heb overtreden. maar ik heb niets gedaan :c
ik heb zomaar een waarschuwing gekregen, dat ik de regels heb overtreden. maar ik heb niets gedaan :c
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.