Anke schreef:
Ik begin overmorgen met de examens en omdat vp een te grote afleiding is ga ik in vakantiemodus tot 23 juni.
Voor diegene die ook examens/toetsenweek hebben: veel succes!
Ik begin overmorgen met de examens en omdat vp een te grote afleiding is ga ik in vakantiemodus tot 23 juni.
Voor diegene die ook examens/toetsenweek hebben: veel succes!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18