TheCrazyWriter schreef:
Tooth schreef:
Nou, ik heb op heel veel fora gezeten maar nog nooit was er zoveel drama als hier. :')
Like, anderzijds is dit ook wel echt het leukste forum hoor! Maar de hoeveelheid drama's valt me gewoon op.
Nooit op gsm geweest dan?