Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Zucht, waarom is er
Toothless
Wereldberoemd



Elke week wel een keer drama? :s
Anoniem
Wereldberoemd



Echt grappig altijd als er drama's zijn ben ik net even afwezig XD
Anoniem
Internationale ster



Omdat dit een site vol kinders en tieners is en dan kun je niet aan wat drama ontkomen xd
Anoniem
Wereldberoemd



Omdat dit een site vol kinders en tieners is en dan kun je niet aan wat drama ontkomen xd

Toothless
Wereldberoemd



Nou, ik heb op heel veel fora gezeten maar nog nooit was er zoveel drama als hier. :')
Like, anderzijds is dit ook wel echt het leukste forum hoor! Maar de hoeveelheid drama's valt me gewoon op.
Anoniem
Wereldberoemd



Je kan beter zeggen "elke dag", er is deze week bijna elke dag wel drama geweest. Mja, je bent hier met 100% hormonen op een website bij elkaar gevoegd, drama zal er altijd zijn.

Nounounou, dat valt ook wel weer mee... x3
Anoniem
Internationale ster



Nou, ik heb op heel veel fora gezeten maar nog nooit was er zoveel drama als hier. :')
Like, anderzijds is dit ook wel echt het leukste forum hoor! Maar de hoeveelheid drama's valt me gewoon op.

Nooit op gsm geweest dan?
Toothless
Wereldberoemd



Nou, ik heb op heel veel fora gezeten maar nog nooit was er zoveel drama als hier. :')
Like, anderzijds is dit ook wel echt het leukste forum hoor! Maar de hoeveelheid drama's valt me gewoon op.

Nooit op gsm geweest dan?

Nope, niet actief in elk geval.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld