Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
9 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben benieuwd naar de uitslag van
Account verwijderd




de eerste ronde van de D-competitie gehehe
vorige keer kwam ik niet door de eerste ronde, hopelijk nu wel xd maar ik heb er niet veel vertrouwen in haha
Anoniem
Wereldberoemd



ik ooooook
Account verwijderd




is dat vandaag al 0_0  ik dacht dat je vandaag ook nog kon instuuren  omg janken dit
Toothless
Wereldberoemd



de eerste ronde van de D-competitie gehehe
vorige keer kwam ik niet door de eerste ronde, hopelijk nu wel xd maar ik heb er niet veel vertrouwen in haha

Mag ik je ontwerp zien? (of had ik die al gezien?)
Account verwijderd




is dat vandaag al 0_0  ik dacht dat je vandaag ook nog kon instuuren  omg janken dit

Tot wanneer kan ik meedoen?

Deze competitie bestaat uit 2 rondes, de eerste ronde sluit op 10-06-2014.

De 2e ronde zal zijn van 10-06-2014 tot 20-06-2014.

Op 21-06-2014 komt dan de uitslag online.

Ralsei
Internationale ster



dus vandaag kan niet meer? sad
Anoniem
Wereldberoemd



dus vandaag kan niet meer? sad

Nee
Account verwijderd




Vast wel. ^-^
Account verwijderd




Vast wel. ^-^

Maar er zijn zoveel anderen die beter zijn dan ik akwjfw ;c
Anoniem
Wereldberoemd



ik kan niet wachten x-x
Anoniem
Wereldberoemd



ik kan niet wachten x-x

Ik ook niet D:
Anoniem
Wereldberoemd



ik kan niet wachten x-x

Ik ook niet D:

ik heb voor niks zo snel naar huis gelopen D:
Anoniem
Wereldberoemd



ik kan niet wachten x-x

Ik ook niet D:

ik heb voor niks zo snel naar huis gelopen D:

Awww ;C
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ook niet D:

ik heb voor niks zo snel naar huis gelopen D:

Awww ;C

;c
Anoniem
Wereldberoemd



ik heb voor niks zo snel naar huis gelopen D:

Awww ;C

;c

ik wacht de hele dag al x__x
Anoniem
Wereldberoemd



;c

ik wacht de hele dag al x__x

Same D:
Maar Lianne is/was offline dus het duurt nog wel even ben ik bang :C

Grom :c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste