Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Even....
Zhanina
Karaoke-ster



Ik begin vrijdag de 13de met de examens (uitstekende datum ;) ) Ik zal sommige dagen niet online komen maar wel zoveel mogelijk. Ik ben nog aan het denken voor vakantiemodes. Moest ik vakantiemodes doen dan is dat van de 12.06 tot 19.06. Dat jullie dat weten, voor de andere ook succes met de examens.
Anoniem
Minister of Pop



Huh jij bent toch 13 hoezo heb je dan al examens?
Zhanina
Karaoke-ster



Huh jij bent toch 13 hoezo heb je dan al examens?

1ste graad
Zhanina
Karaoke-ster



Veel succes!!! Ik begin morgen met wiskunde c;

Jij ook!
Anoniem
Minister of Pop



Huh jij bent toch 13 hoezo heb je dan al examens?

1ste graad

Huh
Zhanina
Karaoke-ster



Veel succes!!! Ik begin morgen met wiskunde c;

Jij ook!

Dankje!

Alsjeblieft
Account verwijderd




Huh jij bent toch 13 hoezo heb je dan al examens?

1ste graad

Huh

in belgie is het anders he
Anoniem
Minister of Pop



1ste graad

Huh

in belgie is het anders he

Weet ik toch nii
Zhanina
Karaoke-ster



Huh

in belgie is het anders he

Ja! We hebben vanaf 1ste middelbaar (12-13 jaar examens) c:

Da's zo véél te vroeg!
Anoniem
Minister of Pop



O oki
Zhanina
Karaoke-ster



Ja! We hebben vanaf 1ste middelbaar (12-13 jaar examens) c:

Da's zo véél te vroeg!

Bwa ik vind het niet leuk ofzo, maar toen vond ik ze nog niet zo zwaar.
Nu is het gewoon veel meer leerstof (ben 15)

Maar ik vind hoe wet het nu hebben wel leuker dan op de basisschool 
nanouk1234
Straatmuzikant



hh
Anoniem
Popster



Succes!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld