Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
fdjsklfjsklgjkljg Super veel fans kwijt D:
duckface
Playback-ster



Ja ze zijn allemaal weggerend omdat ik 6 dagen geen beveiliging had. Nou fijne fans zijn dat xd...
Alessa
Popster



Whahah vervelend
Adelyna
Landelijke ster



Awhh haha!!! Je bnet online, dus je kan mijn mailtje beantwoorden :3
duckface
Playback-ster



Whahah vervelend

Mjuh maar ik vergeet ook gewoon in te loggen xd dus dat is dan 2x superveel fans verliezen op 1 dag.
duckface
Playback-ster



Awhh haha!!! Je bnet online, dus je kan mijn mailtje beantwoorden :3

Ahaha ja maar huiswerk.... xd nja ik ga gewoon lekker mailtjes beantwoorden, huiswerk zie ik dan wel wat er van komt. 
Alessa
Popster



Whahah vervelend

Mjuh maar ik vergeet ook gewoon in te loggen xd dus dat is dan 2x superveel fans verliezen op 1 dag.

Ja inderdaad
Adelyna
Landelijke ster



Awhh haha!!! Je bnet online, dus je kan mijn mailtje beantwoorden :3

Ahaha ja maar huiswerk.... xd nja ik ga gewoon lekker mailtjes beantwoorden, huiswerk zie ik dan wel wat er van komt. 

HAHAHAHAHAHA 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld