Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Het is hier zo saaaii
Fem
Popster



Word wakker, hup!
Account verwijderd




Ja inderdaad. Haha.
Anoniem
Queen of Queens



Ik moet werken.sad dus kan niet actief zijn.
Fem
Popster



Ja inderdaad. Haha.

Niemand reageert op mails, het forum is dood etc etc
Fem
Popster



Ik moet werken.sad dus kan niet actief zijn.

Nahw :c, succes dan maar (':
Anoniem
Queen of Queens



Ja inderdaad. Haha.

Niemand reageert op mails, het forum is dood etc etc

Ik ben koos vriendenloos. sad ik heb niks vandaag boeeh. sad
Anoniem
Queen of Queens



Ik moet werken.sad dus kan niet actief zijn.

Nahw :c, succes dan maar (':

Dankje zal ik nodig hebben lol. 
Fem
Popster



Ja inderdaad. Haha.

Niemand reageert op mails, het forum is dood etc etc

Ik ben koos vriendenloos. sad ik heb niks vandaag boeeh. sad

Same, same :c
Fem
Popster



Ik moet werken.sad dus kan niet actief zijn.

Nahw :c, succes dan maar (':

Dankje zal ik nodig hebben lol. 

Nja, ik heb alleen school..
Anoniem
Queen of Queens



Nahw :c, succes dan maar (':

Dankje zal ik nodig hebben lol. 

Nja, ik heb alleen school..

Enige wat ik mis van school zijn de vankanties Hahahahaahaa
Fem
Popster



Dankje zal ik nodig hebben lol. 

Nja, ik heb alleen school..

Enige wat ik mis van school zijn de vankanties Hahahahaahaa

En het weekend, en vrije dagen, pauzes, uitval ^^
Anoniem
Queen of Queens



Nja, ik heb alleen school..

Enige wat ik mis van school zijn de vankanties Hahahahaahaa

En het weekend, en vrije dagen, pauzes, uitval ^^

Ja maar uitval had ik nooit was elke dag 5 voor half 3 uit hahaha. Soms had ik wel 40 minuten rooster!
Fem
Popster



Enige wat ik mis van school zijn de vankanties Hahahahaahaa

En het weekend, en vrije dagen, pauzes, uitval ^^

Ja maar uitval had ik nooit was elke dag 5 voor half 3 uit hahaha. Soms had ik wel 40 minuten rooster!

Heb ik ook bijna niet, maar soms wel en als het dan net op de kutvakken is, ben ik blij ^^. En omg, 40 min rooster lijkt me echt chill, betekend dat dat elke les 40 min duurt, of de hele dag enkel 40 min duurt?

ik vermoed dat eerste, haha!
Alessa
Popster



Moet zo naar school sad
Fem
Popster



Moet zo naar school sad

Mweeh.. Ik ook :c
Alessa
Popster



Moet zo naar school sad

Mweeh.. Ik ook :c

Ik wil ziek zijn XD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste