Lamby schreef:
Hey daar,
Zoals de meesten van jullie wel gemerkt zullen hebben, is dat ik een lange tijd amper op virtual popstar online kwam. Tegenwoordig ben ik weer meer te zien en ook weer meer online. Hoe dan ook, veel van jullie vinden het oneerlijk dat ik nog steeds een moderator ben. Het is erg vervelend voor mij als jullie dat denken, en natuurlijk is het ook voor jullie zelf vervelend.
Dat is ook waarom ik dit topic eigenlijk aanmaak omdat ik geen zin heb om mensen individueel te vertellen waarom ik dus amper online kwam. Ik hou het zo kort mogelijk.
Sommige wisten al dat toen ik moderator werd ik pas 12 was en ik in de 1ste zat (2012). Ik had niet mijn allerleukste tijd toen ik in de brugklas zat, vooral niet in 2013. Om die reden ben ik uit die klas gegaan en naar een nieuwe klas toe gegaan. Het leek goed te gaan toen ik in mijn nieuwe klas zat, maar na verloop van tijd ging het steeds slechter en slechter met me. Ik zal hier niet op in gaan (tenzij hier echt vraag naar is of wat dan ook). Op het gegeven moment ging het gewoon te slecht met me om nog op virtual popstar te komen, terwijl ik tegelijkertijd ook bezig was met een heel ander leven op te bouwen (cosplay, conventies en dergelijke).
Ik kan nu niet zeggen dat het nu helemaal 100% beter gaat, maar wel redelijk goed genoeg om mijn taak als moderator weer goed uit te voeren en vaak genoeg op virtual popstar online kan komen.
Voordat ik voor zo'n lange tijd ' afwezig ' ben gegaan, heb ik hier met Kaj ook over gepraat, vandaar dat ik mijn moderatorschap mocht behouden. Ik hoop dat jullie het zo ongeveer begrijpen en dat er zo minder verwarring over is.
Hey daar,
Zoals de meesten van jullie wel gemerkt zullen hebben, is dat ik een lange tijd amper op virtual popstar online kwam. Tegenwoordig ben ik weer meer te zien en ook weer meer online. Hoe dan ook, veel van jullie vinden het oneerlijk dat ik nog steeds een moderator ben. Het is erg vervelend voor mij als jullie dat denken, en natuurlijk is het ook voor jullie zelf vervelend.
Dat is ook waarom ik dit topic eigenlijk aanmaak omdat ik geen zin heb om mensen individueel te vertellen waarom ik dus amper online kwam. Ik hou het zo kort mogelijk.
Sommige wisten al dat toen ik moderator werd ik pas 12 was en ik in de 1ste zat (2012). Ik had niet mijn allerleukste tijd toen ik in de brugklas zat, vooral niet in 2013. Om die reden ben ik uit die klas gegaan en naar een nieuwe klas toe gegaan. Het leek goed te gaan toen ik in mijn nieuwe klas zat, maar na verloop van tijd ging het steeds slechter en slechter met me. Ik zal hier niet op in gaan (tenzij hier echt vraag naar is of wat dan ook). Op het gegeven moment ging het gewoon te slecht met me om nog op virtual popstar te komen, terwijl ik tegelijkertijd ook bezig was met een heel ander leven op te bouwen (cosplay, conventies en dergelijke).
Ik kan nu niet zeggen dat het nu helemaal 100% beter gaat, maar wel redelijk goed genoeg om mijn taak als moderator weer goed uit te voeren en vaak genoeg op virtual popstar online kan komen.
Voordat ik voor zo'n lange tijd ' afwezig ' ben gegaan, heb ik hier met Kaj ook over gepraat, vandaar dat ik mijn moderatorschap mocht behouden. Ik hoop dat jullie het zo ongeveer begrijpen en dat er zo minder verwarring over is.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


22