Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
De reden waarom ik amper online kwam
Anoniem
Wereldberoemd



Hey daar,

Zoals de meesten van jullie wel gemerkt zullen hebben, is dat ik een lange tijd amper op virtual popstar online kwam. Tegenwoordig ben ik weer meer te zien en ook weer meer online. Hoe dan ook, veel van jullie vinden het oneerlijk dat ik nog steeds een moderator ben. Het is erg vervelend voor mij als jullie dat denken, en natuurlijk is het ook voor jullie zelf vervelend. 

Dat is ook waarom ik dit topic eigenlijk aanmaak omdat ik geen zin heb om mensen individueel te vertellen waarom ik dus amper online kwam. Ik hou het zo kort mogelijk.

Sommige wisten al dat toen ik moderator werd ik pas 12 was en ik in de 1ste zat (2012). Ik had niet mijn allerleukste tijd toen ik in de brugklas zat, vooral niet in 2013. Om die reden ben ik uit die klas gegaan en naar een nieuwe klas toe gegaan. Het leek goed te gaan toen ik in mijn nieuwe klas zat, maar na verloop van tijd ging het steeds slechter en slechter met me. Ik zal hier niet op in gaan (tenzij hier echt vraag naar is of wat dan ook). Op het gegeven moment ging het gewoon te slecht met me om nog op virtual popstar te komen, terwijl ik tegelijkertijd ook bezig was met een heel ander leven op te bouwen (cosplay, conventies en dergelijke). 

Ik kan nu niet zeggen dat het nu helemaal 100% beter gaat, maar wel redelijk goed genoeg om mijn taak als moderator weer goed uit te voeren en vaak genoeg op virtual popstar online kan komen.

Voordat ik voor zo'n lange tijd ' afwezig '  ben gegaan, heb ik hier met Kaj ook over gepraat, vandaar dat ik mijn moderatorschap mocht behouden. Ik hoop dat jullie het zo ongeveer begrijpen en dat er zo minder verwarring over is.
Anoniem
YouTube-ster



Ik wist niet dat als je 12 was je Moderator kon worden ;o..
Nja, maar ik snap nu waarom je niet zo vaak online was,
het 1e jaar is voor mij ook niet het beste jaar i guess..
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wist niet dat als je 12 was je Moderator kon worden ;o..
Nja, maar ik snap nu waarom je niet zo vaak online was,
het 1e jaar is voor mij ook niet het beste jaar i guess..

Ik weet niet zeker of je nog steeds minimaal 12 moet zijn haha, maar vp was toen ook een stuk kleiner haha
Anoniem
Wereldberoemd



niet interessant dus xD
Anoniem
Playback-ster



Jaaaa ik hoorde al zoiets van Lianne maar ze wou het niet vertellen naja ze zei alleen dat jij zovaak offline mocht zijn dus ik dacht wel dat er zoiets zou zijn maar ik vind je een perf mod (als je online ben dan) en jezelf beter voelen is nu de eerste prioriteit dus iig sterkte!!!!!! loveeeeeeeeeeeeee

ps ik ben wout ik heb een fcking ipban effe janken
Account verwijderd




Ik begrijp het wel. Als je erover wilt praten of als je je slecht voelt, kan je me altijd mailen he? D: 
Anoniem
Wereldberoemd



Jaaaa ik hoorde al zoiets van Lianne maar ze wou het niet vertellen naja ze zei alleen dat jij zovaak offline mocht zijn dus ik dacht wel dat er zoiets zou zijn maar ik vind je een perf mod (als je online ben dan) en jezelf beter voelen is nu de eerste prioriteit dus iig sterkte!!!!!! loveeeeeeeeeeeeee

ps ik ben wout ik heb een fcking ipban effe janken

Ah ik ben blij dat Lianne niet zomaar mijn prive dingen heeft verteld hahaha 

Dankjewel
Anoniem
Playback-ster



Jaaaa ik hoorde al zoiets van Lianne maar ze wou het niet vertellen naja ze zei alleen dat jij zovaak offline mocht zijn dus ik dacht wel dat er zoiets zou zijn maar ik vind je een perf mod (als je online ben dan) en jezelf beter voelen is nu de eerste prioriteit dus iig sterkte!!!!!! loveeeeeeeeeeeeee

ps ik ben wout ik heb een fcking ipban effe janken

Ah ik ben blij dat Lianne niet zomaar mijn prive dingen heeft verteld hahaha 

Dankjewel

deed ze niet hoor ik vroeg gewoon van hee hoe komt het dat nyu zo weinig online is
en toen zei ''ze mag zoveel offline zijn'' maar verder niks hoor denk ook niet dat ze dat zou doen
Anoniem
Playback-ster



wacht ik moet echt beter leren lezen ze deed het INDERDAAD niet oeps
Anoniem
Wereldberoemd



Ik begrijp het wel. Als je erover wilt praten of als je je slecht voelt, kan je me altijd mailen he? D: 

Dankjewel!
Account verwijderd




Ik begrijp het. Veel succes en sterkte met alles!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik begrijp het. Veel succes en sterkte met alles!

Heel erg bedankt!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld