schreef:
Ik moet echt meer tijd besteden aan school en met vp lukt dat niet dus ik zet mn account in vakantie modus tot na mn toetsweek. Ik wil mn tijd echt gebruiken om te leren want anders haal ik de toetsweek niet en ik dan zou ik blijven zitten en daar zit ik nou niet echt op te wachten, dat lijkt me wel begrijpelijk xd Ik ga mn designercompetitie ontwerpen wel afmaken, daar vind ik wel tijd voor xd
Ik ben in principe weg tot de 24e.
Tot dan, ik ga jullie missen :c
Ik moet echt meer tijd besteden aan school en met vp lukt dat niet dus ik zet mn account in vakantie modus tot na mn toetsweek. Ik wil mn tijd echt gebruiken om te leren want anders haal ik de toetsweek niet en ik dan zou ik blijven zitten en daar zit ik nou niet echt op te wachten, dat lijkt me wel begrijpelijk xd Ik ga mn designercompetitie ontwerpen wel afmaken, daar vind ik wel tijd voor xd
Ik ben in principe weg tot de 24e.
Tot dan, ik ga jullie missen :c


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17