Chayen schreef:
wth g.. >>> dit is van de ask.fm van farah
door je naam xd
door je naam xd
Hoe kun je iemand door een naam op een site niet aardig vinden? ;P
ik vind je echt niet aardig.
Okey, dat kan. Waar komt dat door?
Okey, dat kan. Waar komt dat door?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19