Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Iemand niet mogen vanwege de naam
Anoniem
YouTube-ster



wth g.. >>> dit is van de ask.fm van farah

door je naam xd
 
Hoe kun je iemand door een naam op een site niet aardig vinden? ;P
 
ik vind je echt niet aardig.

Okey, dat kan. Waar komt dat door?
Account verwijderd




What the hell?
Anoniem
YouTube-ster



What the hell?

alleen omdat we skeeregurl heten HAHAH
Anoniem
Minister of Pop



Vooroordeel. Ik heb zo veel vooroordelen, dus ik snap die persoon wel
Account verwijderd




Vooroordeel. Ik heb zo veel vooroordelen, dus ik snap die persoon wel

Anoniem
YouTube-ster



Vooroordeel. Ik heb zo veel vooroordelen, dus ik snap die persoon wel

ja ok, maar dan is 't niet zo dat je die persoon niet mag.
Account verwijderd




Er is hier ook iemand die swagg in zijn naam heeft staan, en haar mag ik ook niet echt. Ik mocht haar al niet van de eerste keer dat ik der zag, nu ben ik ook te weten gekomen dat ze werkelijk niet 'leuk' is. Dus eigenlijk begrijp ik het wel.
Anoniem
Landelijke ster



w t f
Anoniem
YouTube-ster



Hoeveel topics komen er nog xD

ligt eraan..
Anoniem
YouTube-ster



Er is hier ook iemand die swagg in zijn naam heeft staan, en haar mag ik ook niet echt. Ik mocht haar al niet van de eerste keer dat ik der zag, nu ben ik ook te weten gekomen dat ze werkelijk niet 'leuk' is. Dus eigenlijk begrijp ik het wel.

Nee, ik kijk niet naar de naam, maar naar de persoonlijkheid.
xSpiritlove
Straatmuzikant



Okedan. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld