Adelyna schreef:
Wie weet dat? Ik mis der wel
ik mailde altijd heel erg goed met der, maar ik weet niet precies wat er nu is ofsow. Ik weet wel dat ze samen zou wonen met der vriend, maar dan lijkt mij wel dat ze soms fftjes op vp komt...
Wie weet dat? Ik mis der wel
ik mailde altijd heel erg goed met der, maar ik weet niet precies wat er nu is ofsow. Ik weet wel dat ze samen zou wonen met der vriend, maar dan lijkt mij wel dat ze soms fftjes op vp komt...


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19