Amicizia schreef:
Ben ik nog welkom?
Houden ze wel nog van me?
Vinden ze me nog aardig?
Vinden ze me nog lief?
Wil ik hier nog zijn?
Allemaal is een vraag van me leven of ik nog welkom ben of niet
Ben ik nog welkom?
Houden ze wel nog van me?
Vinden ze me nog aardig?
Vinden ze me nog lief?
Wil ik hier nog zijn?
Allemaal is een vraag van me leven of ik nog welkom ben of niet


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20