Amity schreef:
Het bod moet minimaal 3 credits zijn of 3500 pd. Als je er een gif in wilt kost dat credit/500 pd meer. Ik kan er ook glitters bij doen, of een gif. Een gif kan bij mij niet in een mooie vorm ofzo, gewoon rechthoekig of vierkant. Ga naar www.dafont.com en zoek een leuk lettertype uit. Die kan ik makkelijk downloaden, en dan weet ik zeker dat je 'm leuk vind. Je kunt ook voor de titels voor de tekstvakken een ander lettertype hebben dan dat wat erboven staan. Als je er iets onder wilt, zet dat er dan bij, en ook het lettertype daarvoor.
Dit moet je invullen:
Wat moet erboven staan:
Wat moet het thema zijn:
Is er een bepaald plaatje dat je op de achtergrond wilt:
Kleuren:
Titels van de tekstvakken:
Gif;welke;waar:
Glitters;waar:
Bod:
Lettertype titel:
Lettertype titels tekstvakken (kan ook hetzelfde) :
Wil je er iets onder staan;welk lettertype;welke tekst:
Je kan me het lijstje ook mailen, dat zou handiger zijn voor mij.
Een voorbeeldje:

Het bod moet minimaal 3 credits zijn of 3500 pd. Als je er een gif in wilt kost dat credit/500 pd meer. Ik kan er ook glitters bij doen, of een gif. Een gif kan bij mij niet in een mooie vorm ofzo, gewoon rechthoekig of vierkant. Ga naar www.dafont.com en zoek een leuk lettertype uit. Die kan ik makkelijk downloaden, en dan weet ik zeker dat je 'm leuk vind. Je kunt ook voor de titels voor de tekstvakken een ander lettertype hebben dan dat wat erboven staan. Als je er iets onder wilt, zet dat er dan bij, en ook het lettertype daarvoor.
Dit moet je invullen:
Wat moet erboven staan:
Wat moet het thema zijn:
Is er een bepaald plaatje dat je op de achtergrond wilt:
Kleuren:
Titels van de tekstvakken:
Gif;welke;waar:
Glitters;waar:
Bod:
Lettertype titel:
Lettertype titels tekstvakken (kan ook hetzelfde) :
Wil je er iets onder staan;welk lettertype;welke tekst:
Je kan me het lijstje ook mailen, dat zou handiger zijn voor mij.
Een voorbeeldje:



0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15