Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Minder online
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben even wat minder online. Niet omdat ik VP niet meer leuk vind, maar omdat ik een nieuwe hobby heb: Loomen! Daar wil ik nu wat meer tijd in steken, dus vandaar. :) Ik zal nog wel proberen iedere dag even online te komen!
Chaneletje
Karaoke-ster



Haha
Toothless
Wereldberoemd



serieus, ben er al drie uur achter elkaar mee bezig. Nu maak ik een vissengraad, duurt echt lang hihi
BeYourMusic
Popster



lol mijn zusje is ook een loomverslaafde. mijn vader moest dat doosje afpakken zodat ze moet gaan leren xd
Account verwijderd




Me 2 haha
Sorayatjuh
Playback-ster



serieus, ben er al drie uur achter elkaar mee bezig. Nu maak ik een vissengraad, duurt echt lang hihi

ben aal heel creatief bezig -__-
Chaneletje
Karaoke-ster



serieus, ben er al drie uur achter elkaar mee bezig. Nu maak ik een vissengraad, duurt echt lang hihi

1 vissengraat duurt 3 uur?
BeYourMusic
Popster



ik heb het echt nog nooit gedaan ben ik de enige :p
Toothless
Wereldberoemd



serieus, ben er al drie uur achter elkaar mee bezig. Nu maak ik een vissengraad, duurt echt lang hihi

1 vissengraat duurt 3 uur?

Nee, haha. Maar ik heb eerst al een slang gemaakt. (ik kan helaas geen foto sturen want mijn tel ligt boven en heb geen zin om hem te pakken :'p )
Chaneletje
Karaoke-ster



serieus, ben er al drie uur achter elkaar mee bezig. Nu maak ik een vissengraad, duurt echt lang hihi

1 vissengraat duurt 3 uur?

Nee, haha. Maar ik heb eerst al een slang gemaakt. (ik kan helaas geen foto sturen want mijn tel ligt boven en heb geen zin om hem te pakken :'p )

Jmmr
Sorayatjuh
Playback-ster



ik probeer dit te maken gaat me niet lukken 
Sorayatjuh
Playback-ster



youtu.be/…
Toothless
Wereldberoemd



1 vissengraat duurt 3 uur?

Nee, haha. Maar ik heb eerst al een slang gemaakt. (ik kan helaas geen foto sturen want mijn tel ligt boven en heb geen zin om hem te pakken :'p )

Jmmr

Misschien zet ik straks wel wat foto's neer (als mijn vissengraad af is)
Toothless
Wereldberoemd



youtu.be/XTf5HhRilSI

succes! maar misschien kun je hem beter in het Nederlands opzoeken?
Account verwijderd




serieus, ben er al drie uur achter elkaar mee bezig. Nu maak ik een vissengraad, duurt echt lang hihi

1 vissengraat duurt 3 uur?

Ik maak een vissengraat in 5 minuten...
Sorayatjuh
Playback-ster



youtu.be/XTf5HhRilSI

succes! maar misschien kun je hem beter in het Nederlands opzoeken?

idk 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste