Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Profiel shopje!
Shots
YouTube-ster



Voorbeelden

Style 1




Style 2



Wil je een profiel? Vul dit dan in.

* is verplicht

Als je dingen zonder een sterretje (*) niet invult krijg je het dus ook niet.

Titel:
*Thema:
*Style: 1/2
Youtube link: 
*Aantal vakken:
Namen van vakken:
Hoofdkleur:
*Bod:

Je kan ook voor een verassing kiezen maar als je deze niet leuk vind heb je pech.

Voor een verassing, vul dit in:

Titel:
Style: 1/2
*Bod:

Vragen mogen gesteld worden op dit topic. 


Wachtlijst:
Shots
YouTube-ster



Titel: Floor (gewoon mijn naam dus)
Thema: disney (maar niet echt de kinderachtige disney, ik bedoel de klassiekers -bv. sneeuwwitje)
Stijl: 1
Aantal vakken: 3
Namen van vakken: algemeen, hobby's en extra
Hoofdkleur: lichtblauw
Bod: 4cr

Over bod kan nog gepraat worden, want ik weet absoluut niet wat het normaal is ofzo.
En ik heb nog een vraagje: Stuur je dan ook zo die code ofzo door zodat ik de vakken kan invullen (weet echt niks van profielen maken) c:

Het bod is best laag, het duurt namelijk best lang voordat ik een profiel af heb.

En ik stuur inderdaad een code door met instructies. 
Shots
YouTube-ster



Titel: Floor (gewoon mijn naam dus)
Thema: disney (maar niet echt de kinderachtige disney, ik bedoel de klassiekers -bv. sneeuwwitje)
Stijl: 1
Aantal vakken: 3
Namen van vakken: algemeen, hobby's en extra
Hoofdkleur: lichtblauw
Bod: 4cr

Over bod kan nog gepraat worden, want ik weet absoluut niet wat het normaal is ofzo.
En ik heb nog een vraagje: Stuur je dan ook zo die code ofzo door zodat ik de vakken kan invullen (weet echt niks van profielen maken) c:

Het bod is best laag, het duurt namelijk best lang voordat ik een profiel af heb.

En ik stuur inderdaad een code door met instructies. 

Hoeveel wil je er dan ongeveer voor? Als je liever pd hebt is dat ook goed hoor. Mss 6cr of 5000 pd ofzo c:

Dat is ook te weinig, ik heb de eerste voor 35 cr verkocht en de tweede voor 27 cr.
Shots
YouTube-ster



Het bod is best laag, het duurt namelijk best lang voordat ik een profiel af heb.

En ik stuur inderdaad een code door met instructies. 

Hoeveel wil je er dan ongeveer voor? Als je liever pd hebt is dat ook goed hoor. Mss 6cr of 5000 pd ofzo c:

Dat is ook te weinig, ik heb de eerste voor 35 cr verkocht en de tweede voor 27 cr.

En de derde was voor mezelf. 
Shots
YouTube-ster



Hoeveel wil je er dan ongeveer voor? Als je liever pd hebt is dat ook goed hoor. Mss 6cr of 5000 pd ofzo c:

Dat is ook te weinig, ik heb de eerste voor 35 cr verkocht en de tweede voor 27 cr.

Oepsie! Sorry maar dan zal het niet gaan:  9.750,- |  15 
Nog veel succes met je verdere verkoop c:

Dat bij elkaar is wel een deal, als je daarmee akkoord gaat dan.
Shots
YouTube-ster



Oepsie! Sorry maar dan zal het niet gaan:  9.750,- |  15 
Nog veel succes met je verdere verkoop c:

Dat bij elkaar is wel een deal, als je daarmee akkoord gaat dan.

Sorry, toch niet want dan is alles op c:
Misschien als ik meer heb, want ik vond je voorbeeldprofielen echt heel mooi!

Dankjewel! Hmm, 15 cr en 5000 pd dan? 

Anders verkoop je wat spullen uit je gb. 
Shots
YouTube-ster



Sorry, toch niet want dan is alles op c:
Misschien als ik meer heb, want ik vond je voorbeeldprofielen echt heel mooi!

Dankjewel! Hmm, 15 cr en 5000 pd dan? 

Anders verkoop je wat spullen uit je gb. 

Ik ga een verkoop houden, en dan misschien c:

Oké. Succes!
Shots
YouTube-ster



Ik ga een verkoop houden, en dan misschien c:

Oké. Succes!

Dankje!

(:
ikk
YouTube-ster



Ik heb maar 3844pd en 8 cr :c
Shots
YouTube-ster



Ik heb maar 3844pd en 8 cr :c

Dan zou je even moeten sparen/ik maak een iets minder mooi profiel voor je.
ikk
YouTube-ster



Ik heb maar 3844pd en 8 cr :c

Dan zou je even moeten sparen/ik maak een iets minder mooi profiel voor je.

"K ga wel sparen c:
Shots
YouTube-ster



Ik heb maar 3844pd en 8 cr :c

Dan zou je even moeten sparen/ik maak een iets minder mooi profiel voor je.

"K ga wel sparen c:

Oké!
Fem
Popster



hh ^^
Fem
Popster



hh ^^
Shots
YouTube-ster



hh ^^

Thanks.
Shots
YouTube-ster



HH
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste