Fem schreef:
Tranen in mijn ogen <33
Tranen in mijn ogen <33
Hi, Femke. Ik ken je pas kort maar je bent al heel speciaal voor me. Ik hou zoveel van jou en ik hoop echt dat je dit profiel leuk vind (: I love you.
Blue.
Babe, You're always there for me, Als ik iemand nodig heb, weer eens onzeker over mezelf ben, of gewoon echt verdrietig ben. Je bent een van mijn beste vrienden op vp en ben echt blij dat we vrienden zijn. I love you so much,Xx Cynth.
Blue.
Babe, You're always there for me, Als ik iemand nodig heb, weer eens onzeker over mezelf ben, of gewoon echt verdrietig ben. Je bent een van mijn beste vrienden op vp en ben echt blij dat we vrienden zijn. I love you so much,Xx Cynth.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18