Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb net een mailtje naar Lianne gestuurd.
Anoniem
Popster



Ik stop als moderator. 

Ik ben de afgelopen tijd echt heel inactief geweest en naja, daardoor vind ik niet dat ik het nog verdien om mod te zijn. Dit ook omdat ik denk dat ik niet meer zo actief zal worden de komende tijd. Ik heb namelijk werk waarbij ik een beetje vol sta geplant en in september begin ik met mijn nieuwe studie (HBO-V) en dit wordt een pittige studie. Ik wil het dan ook totaal anders aanpakken dan ik de afgelopen jaren heb gedaan met mijn studie. Ik wil nu gewoon echt dat ik ruim optijd mijn dingen af heb en dat ik gewoon echt weet waar het over gaat tijdens colleges en dat ik niet zo zit van 'uuuh, waar gaat dit over?' of zo. En naja, dan zal ik wat afscheid moeten nemen van dingen die tijd roven. 
Zo is dit ook het laatste seizoen dat ik gitaarles heb, puur omdat ik het er volgend jaar niet bij kan hebben. En zo dus ook vp nu. 
Ik blijf nog wel, maar gewoon niet zo actief. 
PrettyHurts
Straatmuzikant



wat... NEE
Anoniem
Wereldberoemd



:cry2:
Anoniem
Straatmuzikant



Loveyou ♥
Toothless
Wereldberoemd



Jammer dat je stopt als Moderator, maar goed dat je school voor laat gaan. ;) Veel succes met je studie en hopelijk zien we je nog eens op VP.
Mylimasis
YouTube-ster



Damn, ik ga je echt heel erg missen D:
Account verwijderd




Super jammer! Maar wel slim
Zuko
YouTube-ster



Aww, succes met je opleiding! ;c
Anoniem
Popster



Dankjewel allemaal.
xSpiritlove
Straatmuzikant



School heeft altijd voorrang :) Maar wel jammer ;c
Anoniem
Straatmuzikant



nee ah nee marja sad

zal je missen :cry
Shots
YouTube-ster



Heel jammer, ik vond je altijd een hele goede moderator, een van de beste. Toch vind ik je beslissing slim en wens ik je veel succes.
Anoniem
Popster



School heeft altijd voorrang <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Maar wel jammer ;c

En dat had het dus niet meer bij mij. xD Behalve in mijn examenweek. Toen heb ik mijn account in de vakantiemodus gezet (voor 4 weken) en naja, mede daardoor zijn mijn ogen ook gewoon wel geopend. Als ik dit jaar eerder school voor had laten gaan had ik waarschijnlijk mijn examen afgesloten met een 8 gemiddeld. Daar zit ik nu net onder ondanks dat ik die 4 weken ontzettend veel heb geoefend. 
Cinta
Landelijke ster



Ahw Marja, wat jammer. Je hebt het erg goed gedaan als moderator, maar school en studies gaan natuurlijk voor. Veel succes ermee en ik hoop je hier toch nog af en toe te zien :3
Anoniem
Popster



Ahw Marja, wat jammer. Je hebt het erg goed gedaan als moderator, maar school en studies gaan natuurlijk voor. Veel succes ermee en ik hoop je hier toch nog af en toe te zien :3

Dankjewel. 
En klopt, haha. En zeker gaan jullie mij hier nog wel zien. Alleen niet meer zo vaak als dat jullie van mij gewend zijn. xD 
Anoniem
Minister of Pop



Jammer dat je stopt als Moderator, maar goed dat je school voor laat gaan. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Veel succes met je studie en hopelijk zien we je nog eens op VP.

We zullen je missen maar veel succes
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste