Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Tbh vind ik het best vreemd
Anoniem
Wereldberoemd



dat je hier echt een flink aantal mensen hebt die er bijna alles aan doen om items te bemachtigen die heel weinig in het spel zijn/komen en als je dat vergelijkt met hoeveel mensen aan de smt competitie meedoen (of überhaupt op het topic reageren) dan valt dat echt in het niets. Kinda strange.
Alessa
Popster



Huh?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Okay true.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb die wedstrijd gemist i guess, link? :3
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb die wedstrijd gemist i guess, link? :3

OOOOH laat maar. Ik had het verkeerd begrepen lol. Ik ga meedoen.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb die wedstrijd gemist i guess, link? :3

We zetten hem echt continue op de voorpagina maar hij lijkt inderdaad niet op te vallen xd

http://virtualpopstar.com/social/forum?category=11&topic=362644&p=0
Placebo
Wereldberoemd



Ik deed wel mee

Anoniem
Wereldberoemd



Ik deed wel mee


Ja maar van jou verwacht ik ook niet anders ♥♥
Placebo
Wereldberoemd



Ik deed wel mee


Ja maar van jou verwacht ik ook niet anders ♥♥

nou zeg
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb die wedstrijd gemist i guess, link? :3

We zetten hem echt continue op de voorpagina maar hij lijkt inderdaad niet op te vallen xd

virtualpopstar.com/social/forum?category=11&topic=362644&p=0

Ik had het verkeerd begrepen haha. Ik klikte niet omdat ik tja niet goed ben ik promoten, maar nu ik het lees ga ik wel meedoen haha.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb die wedstrijd gemist i guess, link? :3

We zetten hem echt continue op de voorpagina maar hij lijkt inderdaad niet op te vallen xd

virtualpopstar.com/social/forum?category=11&topic=362644&p=0

Ik had het verkeerd begrepen haha. Ik klikte niet omdat ik tja niet goed ben ik promoten, maar nu ik het lees ga ik wel meedoen haha.

Ooh, dat zou best wel eens het probleem kunnen zijn ja ;-;
Anoniem
YouTube-ster



Ik deed wel mee


Anoniem
Wereldberoemd



Ik deed wel mee



(We hebben niets binnen van je hoor?)
Anoniem
YouTube-ster



Ik deed wel mee



(We hebben niets binnen van je hoor?)

Oh oeps, ik dacht de SMT verkiezingen sorry :C
Anoniem
Wereldberoemd



het zijn maar wat pixels op je scherm 

Dat weet ik, ik zeg ook niet dat ík er zoveel waarde aan hecht, maar er zijn mensen die het leuk vinden om dat te verzamelen en dat weet je zelf ook best.
Anoniem
Wereldberoemd




(We hebben niets binnen van je hoor?)

Oh oeps, ik dacht de SMT verkiezingen sorry :C

Geeft niet joh haha!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld