Saturn schreef:
stop met geilen op verkiezingen
dat er één iemand weg is in een team betekend niet dat er meteen verkiezingen komen? ;-;
stop met geilen op verkiezingen
dat er één iemand weg is in een team betekend niet dat er meteen verkiezingen komen? ;-;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19