Riraito schreef:
en ik heb echt nog nooit anime gekeken (oke een heel klein stukje death note maar dat kan ik niet maken als look) dus ik verlies altijd bij dat thema ;-;
en ik heb echt nog nooit anime gekeken (oke een heel klein stukje death note maar dat kan ik niet maken als look) dus ik verlies altijd bij dat thema ;-;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20