Anna schreef:
Just kidding babes :'P
Sorry dat het zo lang duurt maar ik heb toetsweek en ik kan maar maximaal een half uur op vp op een dag ofzo, het spijt me echt .-.
Wat de bedoeling is:
1. We gaan eerst proberen de beoordelingen af te krijgen. Als dit af is komt het op het blog van: Voiceofvp >>Klik hier om te abonneren<<
2. Zaterdagavond om 20:00 uur komt de uitslag online. (Als het niet lukt zondag om 20:00 uur)
3. We hebben de battles veranderd! We laten het hele team tegen elkaar. Er zijn 20 inzendingen dus 5 mensen per team Dan word het 1 vs 1 vs 1 vs 1 vs 1. Er valt dan 1 af.
Just kidding babes :'P
Sorry dat het zo lang duurt maar ik heb toetsweek en ik kan maar maximaal een half uur op vp op een dag ofzo, het spijt me echt .-.
Wat de bedoeling is:
1. We gaan eerst proberen de beoordelingen af te krijgen. Als dit af is komt het op het blog van: Voiceofvp >>Klik hier om te abonneren<<
2. Zaterdagavond om 20:00 uur komt de uitslag online. (Als het niet lukt zondag om 20:00 uur)
3. We hebben de battles veranderd! We laten het hele team tegen elkaar. Er zijn 20 inzendingen dus 5 mensen per team Dan word het 1 vs 1 vs 1 vs 1 vs 1. Er valt dan 1 af.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16

