Sophrosyne schreef:
Yesh, beter dan ik had verwacht! Normaal zou ik echt geen dag uithouden zonder vp maar ik ben nu al 2 dagen niet online geweest en het gaat goed! Ik kwam dit alleen even melden haha, waarschijnlijk ben ik straks weer weg. Ik kwam even om te checken of ik niks belangrijks had gemist en mijn mails te checken, how are u guyz doin?
Yesh, beter dan ik had verwacht! Normaal zou ik echt geen dag uithouden zonder vp maar ik ben nu al 2 dagen niet online geweest en het gaat goed! Ik kwam dit alleen even melden haha, waarschijnlijk ben ik straks weer weg. Ik kwam even om te checken of ik niks belangrijks had gemist en mijn mails te checken, how are u guyz doin?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
