Marja schreef:
Ik moet er nu op letten bij wel forum onderdeel ik ben als ik een topic wil maken. xD HAHAHAAHA
Oh en mijn naam is zo kaal nu, alleen de eerste week was hij ook zo. xD HAHAH, echt apart dit. Modbeheer knoppies zijn ook weg wat ook echt raar is.
Lol, but ik heb er zelf voor gekozen. En naja, zal hier toch niet heel veel meer te vinden zijn.
Ik moet er nu op letten bij wel forum onderdeel ik ben als ik een topic wil maken. xD HAHAHAAHA
Oh en mijn naam is zo kaal nu, alleen de eerste week was hij ook zo. xD HAHAH, echt apart dit. Modbeheer knoppies zijn ook weg wat ook echt raar is.
Lol, but ik heb er zelf voor gekozen. En naja, zal hier toch niet heel veel meer te vinden zijn.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

