Nano schreef:
Ik denk dat ik hem af heb
Omdat ik liever niet mijn stem enzo laat horen heb ik hem versneld en verhoogd XD (Het origineel stuur ik natuurlijk wel op als inzending)
http://tinypic.com/player.php?v=2zdsmfk%3E&s=8#.U6Xfw_l_upA
Ik denk dat ik hem af heb
Omdat ik liever niet mijn stem enzo laat horen heb ik hem versneld en verhoogd XD (Het origineel stuur ik natuurlijk wel op als inzending)
http://tinypic.com/player.php?v=2zdsmfk%3E&s=8#.U6Xfw_l_upA


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


10