schreef:
of misschien wel helemaal stoppen.
Want dit jaar ging echt slecht en een van de redenen daar voor is dat ik gewoon veel te veel achter vp zat.
En een groot deel van de zomervakantie ben ik er ook niet, ik ga 3 en misschien 4 weken naar Spanje n_n
of misschien wel helemaal stoppen.
Want dit jaar ging echt slecht en een van de redenen daar voor is dat ik gewoon veel te veel achter vp zat.
En een groot deel van de zomervakantie ben ik er ook niet, ik ga 3 en misschien 4 weken naar Spanje n_n


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18