Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: zie je Amicizia nog als Designer?
wie ziet me nog als Desinger?
Anoniem
Wereldberoemd



Ja +reden van waarom wel
+reden waarom niet

Hoe het alsjeblieft lief ben niet in happy bui ;-;
Adelyna
Landelijke ster



Ikkkk!!!! Don't give up Caitlynn!! #PrayForCaitlynn
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zie je als een designer. Je moet echt niet opgeven, want jouw designs zijn echt geweldig!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wel, alleen je huiden zijn lelek xd

Iknow 
Moet er aan werken x.x
Anoniem
Wereldberoemd



Ikkkk!!!! Don't give up Caitlynn!! #PrayForCaitlynn

Dat word me nieuwe hashtack zin
Toothless
Wereldberoemd



Je designs zijn super mooi! Dus ja
Anoniem
Wereldberoemd



maar wie ziet me NOG als designer klinkt een beetej ego haaha :c

Iknow maar ik ben onzeker
Adelyna
Landelijke ster



Ikkkk!!!! Don't give up Caitlynn!! #PrayForCaitlynn

Dat word me nieuwe hashtack zin

Haha. Wou het in de shouts doen, maar dadelijk krijg ik problemen ofsow
Anoniem
Wereldberoemd



Ikkkk!!!! Don't give up Caitlynn!! #PrayForCaitlynn

Dat word me nieuwe hashtack zin

Haha. Wou het in de shouts doen, maar dadelijk krijg ik problemen ofsow

Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening
Anoniem
Playback-ster



Dat word me nieuwe hashtack zin

Haha. Wou het in de shouts doen, maar dadelijk krijg ik problemen ofsow

Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening

als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps sad maar ja ik heb op ja geklikt ofc 
Anoniem
Playback-ster



Ik, je was super goed ;-;

**********bent 
Adelyna
Landelijke ster



Ik, je was super goed ;-;

Was?!? 
Adelyna
Landelijke ster



Dat word me nieuwe hashtack zin

Haha. Wou het in de shouts doen, maar dadelijk krijg ik problemen ofsow

Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening

Iknow, maarik had ook #PrayForWout gedaan, en toen werd ii verwijderd HAHA
Desere
Landelijke ster



Ja. Je BENT fantastisch
Anoniem
Wereldberoemd



Haha. Wou het in de shouts doen, maar dadelijk krijg ik problemen ofsow

Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening

als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps sad maar ja ik heb op ja geklikt ofc 

Hou vn je wout btw mail gezien?
Adelyna
Landelijke ster



Ja. Je BENT fantastisch

Omgad, het 20e wereldwonder. Je bent weer online crazy
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste