AnimauxRouges schreef:
Hoi, ik ben van plan om nog een blog te maken, over mopjes, maar ik kan niet kiezen welke categroie, dus ik dacht: Waarom vraag ik het jullie niet?
Welke categorie vinden jullie het leukste?
Ik ben ook nog van plan een toffe blog te maken over Inuyasha, want ik vind die anime echt leuk
, maar vinden jullie het ook leuk als ik er 1 zou maken?
Hoi, ik ben van plan om nog een blog te maken, over mopjes, maar ik kan niet kiezen welke categroie, dus ik dacht: Waarom vraag ik het jullie niet?
Welke categorie vinden jullie het leukste?
- Belgen & Hollanders
- Dieren
- Dokters
- Domme Blondjes
- Raadsels
- Werk
- Toppunt (Wat is het toppunt van...?)
- En uitspraken
Ik ben ook nog van plan een toffe blog te maken over Inuyasha, want ik vind die anime echt leuk
, maar vinden jullie het ook leuk als ik er 1 zou maken? 

0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
