Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
9 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Welke categorie?
AnimauxRouges
YouTube-ster



Hoi, ik ben van plan om nog een blog te maken, over mopjes, maar ik kan niet kiezen welke categroie, dus ik dacht: Waarom vraag ik het jullie niet?
Welke categorie vinden jullie het leukste?
  • Belgen & Hollanders
  • Dieren
  • Dokters
  • Domme Blondjes
  • Raadsels
  • Werk
  • Toppunt (Wat is het toppunt van...?)
  • En uitspraken


Ik ben ook nog van plan een toffe blog te maken over Inuyasha, want ik vind die anime echt leuk :d, maar vinden jullie het ook leuk als ik er 1 zou maken?

Anoniem
Straatmuzikant



Waaroem niet elke week of maand een ander thema? c:
AnimauxRouges
YouTube-ster



Waaroem niet elke week of maand een ander thema? c:

Ik snap je niet echt haha :$
Anoniem
Straatmuzikant



Waaroem niet elke week of maand een ander thema? c:

Ik snap je niet echt haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Dat je vaker een blog maakt met mopjes, bijvoorbeeld wekelijks of maandelijks, met steeds een ander thema (: 
AnimauxRouges
YouTube-ster



Waaroem niet elke week of maand een ander thema? c:

Ik snap je niet echt haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Dat je vaker een blog maakt met mopjes, bijvoorbeeld wekelijks of maandelijks, met steeds een ander thema (: 

Hmm, ja dat lijkt me wel beter. Zou je het leuk vinden als ik een blog over Inuyasha zou maken? C:
AnimauxRouges
YouTube-ster



Toppunt o-o

Wat, is het fout geschreven? :C
AnimauxRouges
YouTube-ster



Toppunt o-o

Wat, is het fout geschreven? :C

Nee, zo'n blog zou ik leuk vinden.

Oh, sorry haha. Die doe ik volgende week dan C:
Anoniem
Straatmuzikant



Ik snap je niet echt haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Dat je vaker een blog maakt met mopjes, bijvoorbeeld wekelijks of maandelijks, met steeds een ander thema (: 

Hmm, ja dat lijkt me wel beter. Zou je het leuk vinden als ik een blog over Inuyasha zou maken? C:

JA! ^^
AnimauxRouges
YouTube-ster



Dat je vaker een blog maakt met mopjes, bijvoorbeeld wekelijks of maandelijks, met steeds een ander thema (: 

Hmm, ja dat lijkt me wel beter. Zou je het leuk vinden als ik een blog over Inuyasha zou maken? C:

JA! ^^

Okidoki
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld