Adelyna schreef:
HAHA. Ik vind het echt moeilijk om dingen aan te nemen. En mensen zijn zo lief he. Gelukkig luisteren mensen wel als ik zeg nee. Haha
HAHA. Ik vind het echt moeilijk om dingen aan te nemen. En mensen zijn zo lief he. Gelukkig luisteren mensen wel als ik zeg nee. Haha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19