Amicizia schreef:
omg
mensen kijk het is me gelukt me eerste Gif Layout met dank aan Wout en aan TaylorSwift omdat ik even vergeten was op wat je moest opslaan XD
dusjah hier link naar me first Layout
link gaat naar me blog ^^
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Amicizia#blog
omg
mensen kijk het is me gelukt me eerste Gif Layout met dank aan Wout en aan TaylorSwift omdat ik even vergeten was op wat je moest opslaan XD
dusjah hier link naar me first Layout
link gaat naar me blog ^^
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Amicizia#blog


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20