Adelyna schreef:
Ik ga zo offline om na te denken. Er is dernet wat tegen me gezegd wat me toch wel heel erg aan het nadenken zet, maar me ook weel een beetje kwetst. Diegene die wat zei heeft me hiet gekwetst, maar die snapt het wel
Ik kom vanavond sws nog online, maar ik voel me ff kut, dus denk niet gelijk wat is ze saai of chago vandaag. Veel plezier nog!!
Ik ga zo offline om na te denken. Er is dernet wat tegen me gezegd wat me toch wel heel erg aan het nadenken zet, maar me ook weel een beetje kwetst. Diegene die wat zei heeft me hiet gekwetst, maar die snapt het wel

Ik kom vanavond sws nog online, maar ik voel me ff kut, dus denk niet gelijk wat is ze saai of chago vandaag. Veel plezier nog!!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19