Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
sommige zijn al van zoveel mensen mentor
Anoniem
Popster



en dan heb je mij

met maar 1 persoon >.< 


Account verwijderd




Haha, ik krijg nooit nieuwe personen.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik krijg af en toe studenten, maar ook niet veel :p
Anoniem
Popster



ik heb er 1 gehad en haar laatste dag hier is ook haar 1e xD

ach ja wie weet in de toekomst 
Anoniem
Popster



Nou ik ben gediskwalificeert xD
Anoniem
Popster



Nou ik ben gediskwalificeert xD

hoezo dat dan? 

als je wilt vertellen ofcourse
Account verwijderd




Nou ik ben gediskwalificeert xD

hoezo dat dan? 

als je wilt vertellen ofcourse

Als je mentor bent en niet antwoord op de mailtjes van je leerlingen gaan er punten af.
Anoniem
Popster



Nou ik ben gediskwalificeert xD

hoezo dat dan? 

als je wilt vertellen ofcourse

Oh me pc was eens stuk dus kon k niet online komen en toen werd k gediskwalificeert omdat ik niet op mails antwoorde xd
Anoniem
Popster



Nou ik ben gediskwalificeert xD

hoezo dat dan? 

als je wilt vertellen ofcourse

Oh me pc was eens stuk dus kon k niet online komen en toen werd k gediskwalificeert omdat ik niet op mails antwoorde xd

oh ja dat is niet fijn ( milde versie van wat ik wil zeggen xD )

jammer dat daar dan ook niet opgelet wordt
Ralsei
Internationale ster



Nou ik ben gediskwalificeert xD

hoezo dat dan? 

als je wilt vertellen ofcourse

Oh me pc was eens stuk dus kon k niet online komen en toen werd k gediskwalificeert omdat ik niet op mails antwoorde xd

Heb je geen smartphone om mee te kunnen internetten.
Account verwijderd




Ik weet geen eens wie mijn mentor is en ik weet ook niet waar je dat kan opzoeken! Als je het überhaupt al kan opzoeken :$
Anoniem
Wereldberoemd



Ik krijg af en toe studenten, maar ook niet veel <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Anoniem
Popster



hoezo dat dan? 

als je wilt vertellen ofcourse

Oh me pc was eens stuk dus kon k niet online komen en toen werd k gediskwalificeert omdat ik niet op mails antwoorde xd

Heb je geen smartphone om mee te kunnen internetten.

Nee xD 
Anoniem
Wereldberoemd



Of mij, met 0 personen. ;)
Anoniem
Landelijke ster



.....dat vrrschilt eel met mij
Je hebt op dit moment 175 112 actieve studenten.

Anoniem
Popster



.....dat vrrschilt eel met mij
Je hebt op dit moment 175 actieve studenten.

whuuut


zoveel


damn
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld