Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
I don't like this name
Account verwijderd




anymore. 

Ik wil een nieuwe, maar ik ben bang als ik m'n naam verander mensen verward gaan zijn. Haha. 
Account verwijderd




Had ik ook een beetje, heb m'n naam toch veranderd. Heb geen idee of mensen me nog herkennen c:

Haha wacht, wie ben je?
Account verwijderd




Had ik ook een beetje, heb m'n naam toch veranderd. Heb geen idee of mensen me nog herkennen c:

Haha wacht, wie ben je?

Florrekexx

Oh haha.
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind deze naam eigenlijk prachtig!
Account verwijderd




Ik vind deze naam eigenlijk prachtig!

Jouwe of mijne? Haha.
Cynthia
Straatmuzikant



Gewoon doen, heb ik ook gedaan (:
Anoniem
Landelijke ster



Heb k ook gedaan hoor, like, gewoon topic aanmaken met 'Nieuwe naam' en tadaaa.
Anoniem
Minister of Pop



Bij mij was het erg obvious dat ik nog steeds dezelfde persoon ben
Account verwijderd




Heb k ook gedaan hoor, like, gewoon topic aanmaken met 'Nieuwe naam' en tadaaa.

Hmm ja.
Account verwijderd




Bij mij was het erg obvious dat ik nog steeds dezelfde persoon ben

Haha.
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind deze naam eigenlijk prachtig!

Jouwe of mijne? Haha.

die van jou, dus 'Angel'
Fem
Popster



Gewoon doen, heb ik ook gedaan (:

Azelf
Straatmuzikant



Ik zou het gewoon doen, maar alleen als je 100% zeker weet dat je het wilt. Ik had eerst mijn naam veranderd naar Gladstone, en toen veranderde ik van gedachten en heb ik hem weer terug veranderd xD Yay voor de 200 verspilde credits :'D xD 
Account verwijderd




Ik zou het gewoon doen, maar alleen als je 100% zeker weet dat je het wilt. Ik had eerst mijn naam veranderd naar Gladstone, en toen veranderde ik van gedachten en heb ik hem weer terug veranderd xD Yay voor de 200 verspilde credits :'D xD 

Hmm ja.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld