schreef:
Heei ik ben soort van nieuw, zat al eerder op deze site maar dat is al een tijd geleden dus hooi!
Ik ga niet zeggen wie ik eerst was, want toen was er gezeik maar wil wel graag op deze site blijven dus ja.
Heei ik ben soort van nieuw, zat al eerder op deze site maar dat is al een tijd geleden dus hooi!
Ik ga niet zeggen wie ik eerst was, want toen was er gezeik maar wil wel graag op deze site blijven dus ja.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19

(( welcome backkk btw
hooi trouwens hahha