Adelyna schreef:
F*ck it. F*ck iedereen!
Ik voel me echt kut vandaag.
Als eerst heb ik een toets verprutst.
Daarna krijg ik wat te horen wat me behoorlijk pijn heeft gedaan. Er worden blijkbaar dingen gezegd over mij etc. geen verdere details
En daarna krijg ik ook nog eens commentaar op iets. Dan denk ik echt dafuq. Ik heb ook bewust niet gereageerd op dat, want ik heb totaal geen zin in gezeik.
De 2/3e punten gaan over vp.
Ben vandaag daarom een beetje chago. Mijn excuses hiervoor.
F*ck it. F*ck iedereen!
Ik voel me echt kut vandaag.
Als eerst heb ik een toets verprutst.
Daarna krijg ik wat te horen wat me behoorlijk pijn heeft gedaan. Er worden blijkbaar dingen gezegd over mij etc. geen verdere details
En daarna krijg ik ook nog eens commentaar op iets. Dan denk ik echt dafuq. Ik heb ook bewust niet gereageerd op dat, want ik heb totaal geen zin in gezeik.
De 2/3e punten gaan over vp.
Ben vandaag daarom een beetje chago. Mijn excuses hiervoor.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
