Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Op dit moment denk ik echt
Adelyna
Landelijke ster



F*ck it. F*ck iedereen!

Ik voel me echt kut vandaag. 
Als eerst heb ik een toets verprutst. 
Daarna krijg ik wat te horen wat me behoorlijk pijn heeft gedaan. Er worden blijkbaar dingen gezegd over mij etc. geen verdere details
En daarna krijg ik ook nog eens commentaar op iets. Dan denk ik echt dafuq. Ik heb ook bewust niet gereageerd op dat, want ik heb totaal geen zin in gezeik. 
De 2/3e punten gaan over vp.

Ben vandaag daarom een beetje chago. Mijn excuses hiervoor.
Cynthia
Straatmuzikant



Ahww, ik snap wel dat je baalt.. Ben er voor je, maar dat weet je al& we mailen al..
Adelyna
Landelijke ster



Ahww, ik snap wel dat je baalt.. Ben er voor je, maar dat weet je al& we mailen al..

Haha idd :d
Adelyna
Landelijke ster



;;-;
Anoniem
Straatmuzikant



als t je erg kwetst dan moet je t gewoon zeggen tegen diegene dat je t ni ok vind
Adelyna
Landelijke ster



als t je erg kwetst dan moet je t gewoon zeggen tegen diegene dat je t ni ok vind

Ik mail je ff
Anoniem
Straatmuzikant



als t je erg kwetst dan moet je t gewoon zeggen tegen diegene dat je t ni ok vind

Ik mail je ff

ok 👌
Adelyna
Landelijke ster



Je mag me altijd mailen ~

Dankje :)
Adelyna
Landelijke ster



gaat dat 3e over m'n topic?? over iemand daar

Ja. Geen zin in ruzie op dit topic :/
Laryanue
Karaoke-ster



gaat dat 3e over m'n topic?? over iemand daar

Ja. Geen zin in ruzie op dit topic :/

Ik had al door dat het over mij ging. c;
Adelyna
Landelijke ster



gaat dat 3e over m'n topic?? over iemand daar

Ja. Geen zin in ruzie op dit topic :/

Ik had al door dat het over mij ging. c;

Mooi.
Laryanue
Karaoke-ster



Ja. Geen zin in ruzie op dit topic :/

Ik had al door dat het over mij ging. c;

Mooi.

Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.
Adelyna
Landelijke ster



Ik had al door dat het over mij ging. c;

Mooi.

Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.

Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag. 
Account verwijderd




Aw, als er iets is weet je dat je altijd bij mij terecht kan, hè?
Adelyna
Landelijke ster



Aw, als er iets is weet je dat je altijd bij mij terecht kan, hè?

Dankje babe!
Account verwijderd




Aw, als er iets is weet je dat je altijd bij mij terecht kan, hè?

Dankje babe!

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste