Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Blog layout gezocht!!!
Anoniem
Minister of Pop



Blog layout gezocht!!!

ik zoek ern blog layout. Eentje die ik voor al mijn blogs kan gebruiken

dit zijn de eisen:

Het moet een soort fotocollage achtig iets worden dus k wil plaatjes van:

winx club(liefst seizoen 3 en 5)
loomen
de kameleon boeken
hotel 13
Vp
en nog meer boeken
en een plaatje wat ik zelf heb gemaakt

tekstvakken liefst 7 a 8

titel moet zijn welkom op felicia's blog


Ik bied 15 cr als ik het mooi vind. Titel bij de vakjes hoeft niet

hh is lief.

Anoniem
Wereldberoemd



Eh ja, dat zijn flink wat eisen weet je dat, sorry maar ben op het moment te lui om moeite te gaan doen xd
Anoniem
Minister of Pop



Eh ja, dat zijn flink wat eisen weet je dat, sorry maar ben op het moment te lui om moeite te gaan doen xd

Nja srry het moet eerlijk gezegd een fotocollage ding van die plaatjes van die onderwerpen worden
Anoniem
Wereldberoemd



Eh ja, dat zijn flink wat eisen weet je dat, sorry maar ben op het moment te lui om moeite te gaan doen xd

Anoniem
Minister of Pop



Eh ja, dat zijn flink wat eisen weet je dat, sorry maar ben op het moment te lui om moeite te gaan doen xd


lees bericht boven je
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Account verwijderd




Eh ja, dat zijn flink wat eisen weet je dat, sorry maar ben op het moment te lui om moeite te gaan doen xd

Lix
YouTube-ster



Eh ja, dat zijn flink wat eisen weet je dat, sorry maar ben op het moment te lui om moeite te gaan doen xd

Anoniem
Minister of Pop



Hoe oud ben je?

15 bijna 16
Anoniem
Minister of Pop



Hoe oud ben je?

15 bijna 16

Ik vind het erg voor je dat je in een rolstoel zit

Nja ben dr aan gewend hoor, maar da boeit nu nie
Anoniem
Minister of Pop



Ik vind het erg voor je dat je in een rolstoel zit

Nja ben dr aan gewend hoor, maar da boeit nu nie

Sorry dat ik erover begon. <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Geeft niks

tweedledum oki
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Minister of Pop



Mensen aub
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld