Riraito schreef:
met truth en dan zoiets zegt als 'ja volgens mij mag je me niet' en over het algemeen zit ik dan van: '.......wie ben jij ...........ken ik jou ...........heb ik ooit met je gepraat' ;-;
met truth en dan zoiets zegt als 'ja volgens mij mag je me niet' en over het algemeen zit ik dan van: '.......wie ben jij ...........ken ik jou ...........heb ik ooit met je gepraat' ;-;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20