Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wie wil 1 week manager?
Anoniem
Princess of Pop



chinrub
Lix
YouTube-ster



Wie niet? -zucht- u-u
Anoniem
Princess of Pop



Wie niet? -zucht-

Nou, als je zo doet, krijg je het sowieso niet. :)
Adelyna
Landelijke ster



Ik gun het Julia!! <3
Anoniem
Princess of Pop



Ik gun het Julia!! <3

Wie is Julia?
Merel
Straatmuzikant



ik gun het Jasmijn ^^ (zo heet ze ook op vp)
Adelyna
Landelijke ster



Ik gun het Julia!! <3

Wie is Julia?

Julia aka Julia :d mijn bff als je haar heel snel wilt vinden :d
Anoniem
Princess of Pop



Ik gun het Julia!! <3

Wie is Julia?

Julia aka Julia <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> mijn bff als je haar heel snel wilt vinden <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

O haha oké :p
Ik ken de namen hier niet meer dus tja :p
Lix
YouTube-ster



Wie niet? -zucht-

Nou, als je zo doet, krijg je het sowieso niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Iedereen wil het wel, maar ik hoef het sowieso niet xd
Eigenlijk had ik neer moeten zetten: Wie niet? xd
Smileys zijn soms zo irritant TT^TT
Adelyna
Landelijke ster



Wie is Julia?

Julia aka Julia <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'> mijn bff als je haar heel snel wilt vinden <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

O haha oké <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
Ik ken de namen hier niet meer dus tja <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Haha okee :)
Alessa
Popster



Wat leif van  je ik wil wel maar gun het anderen ook
Anoniem
Princess of Pop



Wie niet? -zucht-

Nou, als je zo doet, krijg je het sowieso niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Iedereen wil het wel, maar ik hoef het sowieso niet xd
Eigenlijk had ik neer moeten zetten: Wie niet? xd
Smileys zijn soms zo irritant TT^TT

Het kwam nogal eh kut over
NicePrincess99
Straatmuzikant



ik wil het wel haha, maar  ik gun het andere ook ♥
Lix
YouTube-ster



Nou, als je zo doet, krijg je het sowieso niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Iedereen wil het wel, maar ik hoef het sowieso niet xd
Eigenlijk had ik neer moeten zetten: Wie niet? xd
Smileys zijn soms zo irritant TT^TT

Het kwam nogal eh kut over

Kijk, dat is het nadeel van het internet, je kan het niet sarcastisch zeggen enzo. Je ziet het (letterlijk) zwart op wit xd
Account verwijderd




Merel aka merel, haar manager is bijna voorbij
Account verwijderd




ik gun het Jasmijn ^^ (zo heet ze ook op vp)

nee je gunt mij dat niet doei
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste