Oase schreef:
Even huilen.
Ik kan voor de eerst volgende weken niet online komen, maar ik wil zo graag popster worden xd.
Het virtuele leven is hard.
Even huilen.
Ik kan voor de eerst volgende weken niet online komen, maar ik wil zo graag popster worden xd.
Het virtuele leven is hard.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19