Anke schreef:
voor mijn "nieuw" platenlabel. Nou ja, heb het gewoon overgenomen maar bon.
Owja, ik heb ook zo'n plaatje nodig voor bij de statistieken. Ik bied 25 credits voor het profiel + dat plaatje. Als je interesse hebt zeg het dan even want dan stuur ik je een mailtje.
voor mijn "nieuw" platenlabel. Nou ja, heb het gewoon overgenomen maar bon.
Owja, ik heb ook zo'n plaatje nodig voor bij de statistieken. Ik bied 25 credits voor het profiel + dat plaatje. Als je interesse hebt zeg het dan even want dan stuur ik je een mailtje.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18