Yasy123 schreef:
games.. Ik houd me niet echt bezig met waardes haha. Ik vind het wel leuk om een competitie ofzo te doen maar ik ben niet echt sociaal ofzo ^^
En iedereen haat me toch want ik ben van goSupermodel
games.. Ik houd me niet echt bezig met waardes haha. Ik vind het wel leuk om een competitie ofzo te doen maar ik ben niet echt sociaal ofzo ^^
En iedereen haat me toch want ik ben van goSupermodel


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


12

