Anke schreef:
Ik ga van 6 juli tot 13 juli op vakantie en er is enkel wifi in het hotel op openbare plaatsen (lobby enzo) en daar moet je voor betalen. Grrrrrrrrrrr.
Ik ga van 6 juli tot 13 juli op vakantie en er is enkel wifi in het hotel op openbare plaatsen (lobby enzo) en daar moet je voor betalen. Grrrrrrrrrrr.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18