Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wow van 9 naar 181
BearsFight
Straatmuzikant



Gisteren begon ik van het verkopen van cr, ik had eerst 9 cr, nu 181, ik heb ook al 52 credits weggegeven

Dus ik heb ongeveer


224 credits verdient wut o.o
Account verwijderd




zoveel
Anoniem
Wereldberoemd



ik heb 271cr verdiend ;3
BearsFight
Straatmuzikant



zoveel

Ja HEHEHEHE
BearsFight
Straatmuzikant



ik heb 271cr verdiend ;3

Wow das ook veel o.o
xfortune
Straatmuzikant



OMFG :-O
BearsFight
Straatmuzikant



OMFG :-O

Yes HEHEHEH
Anoniem
Wereldberoemd



ik heb 271cr verdiend ;3

Wow das ook veel o.o

ja 175 aan een tekening verdiend
en dan nog iets gekregen voor lol
BearsFight
Straatmuzikant



ik heb 271cr verdiend ;3

Wow das ook veel o.o

ja 175 aan een tekening verdiend
en dan nog iets gekregen voor lol

Ahw dat is aardig, ik verdien gewoon aan verkopen maar ik heb 100 cr gekregen van mijn baasje <3
Anoniem
Wereldberoemd



Wow das ook veel o.o

ja 175 aan een tekening verdiend
en dan nog iets gekregen voor lol

Ahw dat is aardig, ik verdien gewoon aan verkopen maar ik heb 100 cr gekregen van mijn baasje <3

dat is lief
^^
BearsFight
Straatmuzikant



ja 175 aan een tekening verdiend
en dan nog iets gekregen voor lol

Ahw dat is aardig, ik verdien gewoon aan verkopen maar ik heb 100 cr gekregen van mijn baasje <3

dat is lief
^^

Ja ik hou van Vien HEUHUEHEU
Anoniem
Wereldberoemd



Ahw dat is aardig, ik verdien gewoon aan verkopen maar ik heb 100 cr gekregen van mijn baasje <3

dat is lief
^^

Ja ik hou van Vien HEUHUEHEU

HHAHAHAHAHAHH

ik moet nodig weer meer cr kopen ik wil me nieuwe doel berijken XD
BearsFight
Straatmuzikant



dat is lief
^^

Ja ik hou van Vien HEUHUEHEU

HHAHAHAHAHAHH

ik moet nodig weer meer cr kopen ik wil me nieuwe doel berijken XD

Waz je doel XD
Anoniem
YouTube-ster



Ik had zomaar 70 credits van een weggeefaccount, en 200 cr door een item te verkopen hehe n_n
BearsFight
Straatmuzikant



Ik had zomaar 70 credits van een weggeefaccount, en 200 cr door een item te verkopen hehe n_n

Wow das veel haha
BearsFight
Straatmuzikant



327, maar da komt omdat ik een ijd geleden een heleboel kleding heb verkocht 

Haha vet C:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld