Tim schreef: ik denk dat er een copy right op het logo van yt zat en dat je hem dan niet mag gebruiken, maar opzich had vp wel een andere kleur kunnen kiezen ja.
Fuenta schreef: Ahhaha serieus? Ze hebben een nieuwe naam, omdat ze op meer sites promoten dan YT. Daarom hadden ze een nieuwe badge nodig, dus niks met copyright of shit. & Ze vonden deze het mooist want hij was er in meerdere kleurne.
Imagine schreef: Ahhaha serieus? Ze hebben een nieuwe naam, omdat ze op meer sites promoten dan YT. Daarom hadden ze een nieuwe badge nodig, dus niks met copyright of shit. & Ze vonden deze het mooist want hij was er in meerdere kleurne.