Rochel schreef: jamie had in de nt groepswhatsapp ruzie met wout, ze was op een gegegevn moment heeeeel boos en ging uit de groep. toen deelde ze in een andere groep mee dat ze haar account in verwijdermodus had staan omdst ze tich niks meer met vp te maken wilde hebben, en ze vond dat hier veel schijnheilige mensen zaten. toen is ze verwijderd
omg no D:
bjsanucebuechjenwdjw
Account verwijderd
schreef:
Rochel schreef:
Marin schreef:
Rochel schreef: jamie had in de nt groepswhatsapp ruzie met wout, ze was op een gegegevn moment heeeeel boos en ging uit de groep. toen deelde ze in een andere groep mee dat ze haar account in verwijdermodus had staan omdst ze tich niks meer met vp te maken wilde hebben, en ze vond dat hier veel schijnheilige mensen zaten. toen is ze verwijderd