Toothless schreef: Ik vind het moeilijk, want meestal zijn de items geen 100 cr waard dus als ik het item mooi vind, kan ik het beter van iemand overkopen.
Tooth schreef: Ik vind het moeilijk, want meestal zijn de items geen 100 cr waard dus als ik het item mooi vind, kan ik het beter van iemand overkopen.
Chayen schreef: Als je donateur voor een maand koopt, betaal je ongeveer 80 credits per week.. dus dan heb je wel kans dat je voor een item meer kan krijgen dan 80 credits.
Skeeregurl schreef: Als je donateur voor een maand koopt, betaal je ongeveer 80 credits per week.. dus dan heb je wel kans dat je voor een item meer kan krijgen dan 80 credits.
Skeeregurl schreef: Als je donateur voor een maand koopt, betaal je ongeveer 80 credits per week.. dus dan heb je wel kans dat je voor een item meer kan krijgen dan 80 credits.
true, maar het zijn zoveel credits in één keer
Tja, maar anders verspil je nog 20 extra credits voor 1 week..
Skeeregurl schreef: Als je donateur voor een maand koopt, betaal je ongeveer 80 credits per week.. dus dan heb je wel kans dat je voor een item meer kan krijgen dan 80 credits.
true, maar het zijn zoveel credits in één keer
Tja, maar anders verspil je nog 20 extra credits voor 1 week..
klopt, maar soms zijn de items niet mooi of zo. Nou ja, boeiend, ik doe het gewoon
Skeeregurl schreef: Tja, maar anders verspil je nog 20 extra credits voor 1 week..
klopt, maar soms zijn de items niet mooi of zo. Nou ja, boeiend, ik doe het gewoon
Er zijn altijd mensen die ze willen kopen, en anders steun je vp nogsteeds ^^
Het maakt voor VP niks uit of ik die credits bewaar of uitgeef voor donateur hoor maar ja, ik heb het toch maar gedaan. Huil, nu heb ik geen 3000+ credits meer