Oase schreef:
Ik kom online met het bericht: 'Fashion contest uitslag bekend'.
Ik heb alleen nooit meegedaan? Alhoewel er wel 500 pd weg is, dus iemand heeft het denk ik gedaan?
Dit vind ik een beetje jammer, aangezien ik mijn pd spaar, dus mijn vraag is, hoe kan dit?
Lianne heb ik al gemaild, voor degene die het willen weten.
Ik kom online met het bericht: 'Fashion contest uitslag bekend'.
Ik heb alleen nooit meegedaan? Alhoewel er wel 500 pd weg is, dus iemand heeft het denk ik gedaan?
Dit vind ik een beetje jammer, aangezien ik mijn pd spaar, dus mijn vraag is, hoe kan dit?
Lianne heb ik al gemaild, voor degene die het willen weten.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19