Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Het is zo stom om weer een bffplekje vrij te
Anoniem
Wereldberoemd



hebben, en ja, oké, diegene spreek ik nog op app en zo, maar volgens heeft nog bijna niemand gemerkt wie????

(Ps. Idk of dit brij vrienden zoeken hoort, want ik zoek momenteel geen nieuwe bff...)
Anoniem
Wereldberoemd



was het jamie??? sad(

Ja:cry2::cry2:
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



was het jamie??? sad(

Ja<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

sorry dat je zoveel verdriet om mij hebt :cry2:

oké nee joke, dat is kut :c
Anoniem
Wereldberoemd



was het jamie??? sad(

Ja<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>

sorry dat je zoveel verdriet om mij hebt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

oké nee joke, dat is kut :c

Niet jij:cry2::cry2:
Anoniem
YouTube-ster



Dat had ik ook bij een persoon.
Like, ik sprak d'r wel via whapp, maar niet op vp.. 
En als die persoon dan toch niet online is, wat heeft het dan voor nut om d'r als bff te hebben op vp..?
Anoniem
Wereldberoemd



Dat had ik ook bij een persoon.
Like, ik sprak d'r wel via whapp, maar niet op vp.. 
En als die persoon dan toch niet online is, wat heeft het dan voor nut om d'r als bff te hebben op vp..?

Maar die bff waar ik het over heb, heeft zichzelf verwijderd, en dit tegen niemand gezegd..
Lefacumis
Wereldberoemd



Same ):
Lefacumis
Wereldberoemd



Dat had ik ook bij een persoon.
Like, ik sprak d'r wel via whapp, maar niet op vp.. 
En als die persoon dan toch niet online is, wat heeft het dan voor nut om d'r als bff te hebben op vp..?

Maar die bff waar ik het over heb, heeft zichzelf verwijderd, en dit tegen niemand gezegd..

Wtffff wie.. :o
Anoniem
Wereldberoemd



Dat had ik ook bij een persoon.
Like, ik sprak d'r wel via whapp, maar niet op vp.. 
En als die persoon dan toch niet online is, wat heeft het dan voor nut om d'r als bff te hebben op vp..?

Maar die bff waar ik het over heb, heeft zichzelf verwijderd, en dit tegen niemand gezegd..

Wtffff wie.. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Jamie
Je mag zelf raden welke jamie, van de 203778 die er hier zijn!!!!
Anoniem
Straatmuzikant



Dat had ik ook bij een persoon.
Like, ik sprak d'r wel via whapp, maar niet op vp.. 
En als die persoon dan toch niet online is, wat heeft het dan voor nut om d'r als bff te hebben op vp..?

Maar die bff waar ik het over heb, heeft zichzelf verwijderd, en dit tegen niemand gezegd..

Heeft ze wel gezegd tegen mensen gezegddd
Anoniem
Wereldberoemd



Dat had ik ook bij een persoon.
Like, ik sprak d'r wel via whapp, maar niet op vp.. 
En als die persoon dan toch niet online is, wat heeft het dan voor nut om d'r als bff te hebben op vp..?

Maar die bff waar ik het over heb, heeft zichzelf verwijderd, en dit tegen niemand gezegd..

Heeft ze wel gezegd tegen mensen gezegddd

maar niet tegen veel mensen, op app zei ze dat wij de enige waren die het wisten.
Anoniem
Straatmuzikant



Maar die bff waar ik het over heb, heeft zichzelf verwijderd, en dit tegen niemand gezegd..

Heeft ze wel gezegd tegen mensen gezegddd

maar niet tegen veel mensen, op app zei ze dat wij de enige waren die het wisten.

ja dat is wel waar ja
Lefacumis
Wereldberoemd



Maar die bff waar ik het over heb, heeft zichzelf verwijderd, en dit tegen niemand gezegd..

Wtffff wie.. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

Jamie
Je mag zelf raden welke jamie, van de 203778 die er hier zijn!!!!

ALENA
Anoniem
Landelijke ster



was het jamie??? sad(

Ja<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

Ze heeft zich verwijderd hoor.
Lefacumis
Wereldberoemd



was het jamie??? sad(

Ja<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>

Ze heeft zich verwijderd hoor.

Omfg, but ok ik zag het wel aankomen :/
Anoniem
Landelijke ster



Ja<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>'>

Ze heeft zich verwijderd hoor.

Omfg, but ok ik zag het wel aankomen :/

Tja. .-.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld