Girafke schreef:
hebben, en ja, oké, diegene spreek ik nog op app en zo, maar volgens heeft nog bijna niemand gemerkt wie????
(Ps. Idk of dit brij vrienden zoeken hoort, want ik zoek momenteel geen nieuwe bff...)
hebben, en ja, oké, diegene spreek ik nog op app en zo, maar volgens heeft nog bijna niemand gemerkt wie????
(Ps. Idk of dit brij vrienden zoeken hoort, want ik zoek momenteel geen nieuwe bff...)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
(


